interLAN eSPEED to aplikacja internetowa, której celem jest skomunikowanie użytkowników systemu SPEED z ich otoczeniem biznesowym. Rozwiązanie umożliwia kontakt z klientem w obszarze zleceń, dokumentów transportowych jak i faktur. Pełni też funkcję giełdy zleceń dla przewoźników, miejsca rejestracji statusów i podpinania skanów dokumentów transportowych oraz rozliczenia wykonanych usług.
Aplikacja umożliwia pełną obsługę procesów dotyczących klienta – od zapytania ofertowego, przez realizację zlecenia, po rozliczenie. W zakresie współpracy z przewoźnikiem udostępnia giełdę zleceń oraz mechanizmy raportowania ich wykonania. W efekcie przewoźnik ma możliwość zarejestrowania faktury kosztowej lub akceptacji rozliczenia przygotowanego przez użytkownika systemu SPEED.
Szerokie możliwości konfiguracji aplikacji pozwalają na dostosowanie do zróżnicowanych wymagań użytkowników. Interfejs użytkownika umożliwia graficzne dostosowanie do identyfikacji wizualnej firmy.
Produkt, który spełnia nasze oczekiwania i nie ogranicza nas w rozwoju. Doświadczenie interLAN – przeszliśmy drogę rozwoju, na której interLAN towarzyszył nam jako zaufany partner, nie dostawca.
„W 2013 r. zakupiliśmy podstawową wersję systemu SPEED. Dziś jest to rdzeń informatyczny naszego biznesu, z którym zintegrowaliśmy systemy ERP, WMS, FMS oraz BPM/Workflow. We współpracy z interLAN ważne są dla nas dwa aspekty. Produkt, który spełnia nasze oczekiwania i nie ogranicza nas w rozwoju. Doświadczenie interLAN – przeszliśmy drogę rozwoju, na której interLAN towarzyszył nam jako zaufany partner, nie dostawca. „
Dyrektor Finansowy, ALEGRE Logistic
System TMS SPEED pozwala nam na pełną obsługę wszystkich procesów operacyjnych związanych z naszą działalnością. Rozwiązanie interLAN jest zintegrowane i elastyczne. Otwartość dostawcy na zmiany oraz dedykowany zespół projektowy sprawiają, że jesteśmy zadowoleni ze współpracy.
„PEKAES jest jednym z czołowych operatorów logistyczno-intermodalnych w Polsce. Zajmujemy się kompleksową obsługą łańcucha dostaw. Aby z satysfakcją realizować obraną strategię, potrzebujemy najlepszych rozwiązań informatycznych. System TMS SPEED pozwala nam na pełną obsługę wszystkich procesów operacyjnych związanych z naszą działalnością. Rozwiązanie interLAN jest zintegrowane i elastyczne. Otwartość dostawcy na zmiany oraz dedykowany zespół projektowy sprawiają, że jesteśmy zadowoleni ze współpracy.”
Dyrektor IT, PEKAES Sp. z o.o.
Możliwość szerokiej parametryzacji systemu interLAN SPEED, wykraczającej poza ramy standardowych aplikacji, pozwala dostosowywać oprogramowanie do bieżących potrzeb i zmieniającego się rynku. W konsekwencji powyższego, nawet najbardziej niestandardowe wymagania stają się możliwymi do realizacji, co korzystnie wpływa na wachlarz oferowanych usług i pozwala integrować system w ramach nowych wdrożeń.
„Wzrost skali działania firmy często staje się pretekstem do dyskusji, czy aktualna forma nadzoru i kontroli procesów jest wystarczająca i nie wymaga usprawnień.
Nie inaczej jest w kwestii zarządzania transportem. Przy osiągnięciu pewnego poziomu, koniecznym staje się posiadanie narzędzi, które w efektywny sposób wpłyną na utrzymanie jakości serwisu, a przy okazji pozwolą poszukać oszczędności wynikających z optymalizacji.
Takim rozwiązaniem jest system SPEED firmy InterLAN.
Możliwość szerokiej parametryzacji, wykraczającej poza ramy standardowych aplikacji, pozwala dostosowywać oprogramowanie do bieżących potrzeb i zmieniającego się rynku.
W konsekwencji powyższego, nawet najbardziej niestandardowe wymagania stają się możliwymi do realizacji, co korzystnie wpływa na wachlarz oferowanych usług i pozwala integrować system w ramach nowych wdrożeń.
Usprawnienie planowania załadunków, kontrola przychodów/kosztów na poziomie symulacji, jak i fakturowania oraz możliwość automatyzacji rozliczeń z podwykonawcami, dopełniają całości.”
Menedżer Departamentu Rozwoju i Wdrożeń, Spedimex Sp. z o.o.