Posiadając flotę już kilkudziesięciu pojazdów własnych lub kontraktowych musisz umiejętnie zarządzać taborem i dbać o jego efektywne wykorzystanie. Rozwiązanie interLAN SPEED Dyspozytor pomaga zaplanować, wyznaczyć i nadzorować trasę, wykorzystując zintegrowaną mapę cyfrową i komunikację z systemem telematycznym lub aplikacją mobilną, jak np. mSPEED.
Podstawowymi zadaniami modułu Dyspozytor jest wsparcie procesu optymalnego planowania zleceń do pojazdów lub – odwrotnie – planowanie pojazdów do zleceń. Odbywa się ono przez minimalizację pustych przebiegów oraz skrócenie czasu przestoju, z kontrolą szeregu ograniczeń, jak np.: czas pracy kierowcy, wyposażenie pojazdu, ważność dokumentów kierowcy/ pojazdu/ przewoźnika i wiele innych. Realizacja zadań przez Dyspozytor jest możliwa dzięki integracji systemów interLAN z zaawansowanymi mapami cyfrowymi oraz rozwiązaniami telematycznymi lub mobilnymi.
Wiemy, że aktywny nadzór nad przebiegiem transportu daje możliwość szybkiej reakcji w przypadku sytuacji awaryjnych, a tym samym wpływa na jakość obsługi klienta. W module Dyspozytor umożliwiliśmy wyznaczanie i kontrolowanie w czasie rzeczywistym korytarza, którym powinny poruszać się pojazdy. Zadbaliśmy także o nadzorowanie na bieżąco terminowości realizowanych zleceń, przez wyliczanie planowanego czasu dojazdu do punktu docelowego (ETA) w powiązaniu z czasem pracy kierowcy. Dodatkowo, w przypadku transportu w temperaturze kontrolowanej, temperatura z czujników na naczepie porównywana jest w czasie rzeczywistym z temperaturą podaną na zleceniu.
Sprawna komunikacja z kierowcą przekłada się na jakość świadczonych usług, a tym samym zadowolenie klienta. Dlatego w Dyspozytorze zadbaliśmy o możliwość prowadzenia dwustronnej komunikacji między użytkownikiem programu a kierowcą. Bezpośrednio z systemu wysyłane są wiadomości i zlecenia, a zwrotnie otrzymywane są statusy z raportami z realizacji. Dzięki systemowi alertowania, użytkownik może szybko reagować na sytuacje kryzysowe. W efekcie rośnie liczba transportów, które możesz obsługiwać jednocześnie.
Integracja z systemami zewnętrznymi ma służyć przede wszystkim automatyzacji pracy i redukcji błędów związanych z ręcznym wpisywaniem danych. Dzięki komunikacji aplikacji Dyspozytor z telematyką lub aplikacją mobilną oraz mapą cyfrową dysponujesz rzetelną informacją na temat realizowanego transportu, masz kontrolę nad wykonywaną trasą oraz panujesz nad czasem poświęconym na nadzór nad wykonywanymi zleceniami.
Biorąc pod uwagę perspektywę długoletniej współpracy o wyborze zdecydowały kompleksowość rozwiązania oraz duże doświadczenie interLAN.
„Na wybór oprogramowania zawsze należy poświęcić dużo uwagi. Biorąc pod uwagę perspektywę długoletniej współpracy o wyborze zdecydowały kompleksowość rozwiązania oraz duże doświadczenie interLAN.”
Dyrektor ds. rozwoju, SKAT Transport
Produkt, który spełnia nasze oczekiwania i nie ogranicza nas w rozwoju. Doświadczenie interLAN – przeszliśmy drogę rozwoju, na której interLAN towarzyszył nam jako zaufany partner, nie dostawca.
„W 2013 r. zakupiliśmy podstawową wersję systemu SPEED. Dziś jest to rdzeń informatyczny naszego biznesu, z którym zintegrowaliśmy systemy ERP, WMS, FMS oraz BPM/Workflow. We współpracy z interLAN ważne są dla nas dwa aspekty. Produkt, który spełnia nasze oczekiwania i nie ogranicza nas w rozwoju. Doświadczenie interLAN – przeszliśmy drogę rozwoju, na której interLAN towarzyszył nam jako zaufany partner, nie dostawca. „
Dyrektor Finansowy, ALEGRE Logistic
To co przekonało nas do systemu interLAN SPEED to przede wszystkim jego ogromne możliwości i relatywnie duża elastyczność, dzięki czemu udało się dopasować program do naszego sposobu pracy. We współpracy z firmą InterLAN doceniamy przede wszystkim ciągłą chęć doskonalenia i rozwijania programu.
„To co przekonało nas do systemu interLAN SPEED to przede wszystkim jego ogromne możliwości i relatywnie duża elastyczność, dzięki czemu udało się dopasować program do naszego sposobu pracy.
Dzięki integracji z systemem telematycznym udało się znacznie usprawnić proces komunikacji między biurem a kierowcą. Nie ma już potrzeby wysyłania SMS-ów z miejscami załadunku czy ważnymi informacjami – wystarczy wprowadzić dane zlecenie do SPEED-a i wszystkie potrzebne dane trafiają do kierowcy po paru kliknięciach myszy.
Ponadto InterLAN SPEED w znacznym stopniu ułatwił nam pozyskiwanie istotnych danych. Potrzebna jest analiza obrotów z Klientem w danym miesiącu? Wystarczy wybrać odpowiedni raport i dane dostępne są od ręki.
We współpracy z firmą InterLAN doceniamy przede wszystkim ciągłą chęć doskonalenia i rozwijania programu oraz elastyczne podejście do naszych potrzeb.”
Wiceprezes Zarządu w Piomar Sp. z o.o.
mSpeed w znacznym stopniu przyspieszył u nas proces wymiany informacji na linii kierowca – system. Aplikacja w czasie rzeczywistym pozwala nam monitorować kolejne etapy realizacji transportu. Daje również możliwość szybkiego raportowania.
„mSpeed w znacznym stopniu przyspieszył u nas proces wymiany informacji na linii kierowca – system.
Aplikacja w czasie rzeczywistym pozwala nam monitorować kolejne etapy realizacji transportu. Daje również możliwość szybkiego raportowania.
Mostva, jako firma z branży automotive, dostrzega w mSpeed skuteczne narzędzie upłynniające i standaryzujące stawiane przed nami wyzwania.”
Kierownik Rozliczeń, Mostva Sp. z o.o.
System SPEED sprostał naszym wymogom – jest specjalizowany, intuicyjny i elastyczny.
„Decydując się na wybór nowego rozwiązania TMS postawiliśmy na doświadczenie dostawcy, multifunkcjonalność systemu oraz jego adaptowalność do zmian związanych z dynamicznym rozwojem naszej firmy. System SPEED sprostał naszym wymogom – jest specjalizowany, intuicyjny i elastyczny.”
Wiceprezes Zarządu, Scandinavian Express
Ważnym czynnikiem, który pozwolił nam na podjęcie dobrej decyzji w zakresie wyboru systemu TMS było zbudowanie interdyscyplinarnego zespołu, potwierdzenie w praktyce deklaracji dostawcy i partnerskie relacje w kontakcie pomiędzy wszystkimi stronami wdrożenia.
„Ważnym czynnikiem, który pozwolił nam na podjęcie dobrej decyzji w zakresie wyboru systemu TMS było zbudowanie interdyscyplinarnego zespołu, potwierdzenie w praktyce deklaracji dostawcy i partnerskie relacje w kontakcie pomiędzy wszystkimi stronami wdrożenia.”
Kierownik Działu IT, Kawczyński Logistics