interLAN mSPEED

Aplikacja mobilna mSPEED to rozwiązanie dla operatorów logistycznych, sieci drobnicowych, firm spedycyjnych oraz przedsiębiorstw transportowych, dla których kluczowe jest pełne panowanie nad procesem przewozu i dostawy. mSPEED służy kontekstowej komunikacji spedytora z kierowcą w zakresie realizowanych zleceń. W aplikację zaopatrujesz przewoźnika. Kierowca bezpośrednio przyjmuje w niej zadania i rejestruje poszczególne etapy ich realizacji. Zakres wymiany danych obejmuje: pozycje, wiadomości, zlecenia i statusy związane z odbiorami i dostawami z uwzględnieniem anomalii, raporty dotyczące załadunku i rozładunku, zdjęcia dokumentów, jak również podpis klienta potwierdzający dostawę. Aplikacja obsługuje płatności kartami kredytowymi, rozliczanie nośników i skanowanie paczek. Udostępniając mSPEED kierowcy zapewniasz sobie komfort i wzrost efektywności pracy.

Podstawowe cechy systemu

Użyteczność

Za aplikacją mSPEED przemawia szybkość instalacji, prostota obsługi, bogata funkcjonalność oraz szerokie możliwości konfiguracji. Posiada ona nieograniczony zasięg działania dzięki możliwości pracy na dowolnych urządzeniach przenośnych z systemem operacyjnym Android, z wykorzystaniem komunikacji przez sieć GSM. mSPEED pracuje zarówno w trybie online, jak i offline. Proces komunikacji automatyzuje wykorzystanie wcześniej zdefiniowanych zdarzeń, statusów, raportów oraz zdarzenia geofencingowe.

Nadzór nad procesem dostawy

Kierowca korzysta z aplikacji mobilnej na każdym etapie realizacji dostawy. Dzięki wykorzystaniu takich funkcji, jak wysyłka zleceń do kierowcy, odbiór statusów i alertów, śledzenie pojazdu oraz nadzór nad korytarzem i czasem dotarcia (ETA),
na bieżąco monitorujesz proces dostawy. W efekcie poprawia się wydajność pracy osób, które są odpowiedzialne za nadzór nad procesem dostawy.

Zwiększenie efektywności pracy

Przewoźnik pracujący z aplikacją mSPEED na bieżąco otrzymuje od Ciebie zadania i rejestruje ich postęp. Ty doceniasz dostępność informacji w czasie rzeczywistym. Szerokie możliwości konfiguracji i komunikacja z systemem TMS gwarantują automatyzację procesów. Ponadto praca bazująca na alertach minimalizuje zadania po stronie biura. To wszystko sprawia, że zauważasz wzrost efektywności pracy.

Wsparcie obsługi klienta

mSPEED przygotowywaliśmy z myślą o wszystkich stronach zaangażowanych w proces dostawy. Zadbaliśmy o wysoką jakość obsługi Twoich kontrahentów. Dzięki komunikacji aplikacji z systemem TMS, Twój klient jest automatycznie informowany o kluczowych statusach dostawy, otrzymuje bezpośredni wgląd do dokumentów potwierdzających doręczenie (POD), a w sytuacjach ryzyka, jest o nim powiadamiany. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby Twój klient miał wgląd do pozycji pojazdu na mapie z aktualnym ETA.

Dla użytkowników systemu TMS interLAN SPEED

Wybierając aplikację mobilną mSPEED, korzystasz z efektu synergii obu rozwiązań. Moduł mSPEED z założenia dostarcza dane do modułu eSPEED, który jest „oknem na świat” całego systemu TMS interLAN SPEED. Bez konieczności Twojego zaangażowania, kierowca raportuje poszczególne etapy dostawy. Tym samym udostępnia niezbędne dane Twoim klientom. W ten sposób zyskujesz czas i oszczędzasz środki przeznaczone na wdrożenie.

Kluczowe funkcje:

  • Dwustronna i kontekstowa komunikacja z kierowcą
  • Wysyłka zleceń
  • Nadawanie statusów odbioru/dostawy w tym anomalie
  • Skanowanie kodów kreskowych na paczkach/paletach
  • Wysyłanie zdjęć dokumentów potwierdzających realizację dostawy
  • Podpis klienta pod zrealizowanym zadaniem transportowym
  • Rozliczenie nośników
  • Obsługa usług dodatkowych, w tym dokumentów zwrotnych i pobrania (COD) wraz z obsługą płatności kartą kredytową
  • Nawigowanie kierowcy pomiędzy zdarzeniami na trasie
  • Obsługa geofencingu

Korzyści:

  • Nieograniczony zasięg działania dzięki możliwości pracy na dodowlnych urządzeniach przenośnych z systemem operacyjnym Android.
  • Podniesienie jakości obsługi klienta dzięki udostępnieniu bieżącej informacji o przesyłce.
  • Kontrola i poprawa efektywności procesu transportowego dzięki śledzeniu informacji o stanie realizacji zlecenia w czasie rzeczywistym.
  • Automatyzacja procesu komunikacji dzięki wykorzystaniu wczęśniej zdefiniowanych raportów.
  • Wielowariantowa komunikacja z wykorzystaniem wiadomości, wczęsniej zdefiniowanbych statusów/zdarzeń/raportów.
  • Sprawna obsługa dzięki intuicyjnemu interfejsowi użytkownika.
  • Aplikacja może działać jako samodzielne rozwiązanie typu Track&Trace oraz jako intergralny moduł systemu TMS interLAN SPEED.

Zaufali nam