SPECJALISTKA lub SPECJALISTA Mid IT SUPPORT z językiem francuskim

MIEJSCE PRACY: Poznań lub praca hybrydowa

WYNAGRODZENIE:

umowa o pracę 7000-9000 PLN brutto
lub B2B 8500-11000 PLN netto

OBOWIĄZKI

  • kontakt z klientami – użytkownikami naszego oprogramowania
  • dyżury na telefonicznej linii pomocy dla klientów
  • analiza zgłoszeń serwisowych (email)
  • analiza problemów klientów przy użyciu narzędzi do pracy zdalnej
  • przekazywanie wstępnie rozpoznanych zgłoszeń do II i III linii wsparcia
  • testy poprawek dostarczonych przez II i III linię wsparcia
  • praca zespołowa w rozwoju oprogramowania
  • rozwiązywanie problemów w granicach Twojej wiedzy i umiejętności

GDZIE DOŁĄCZYSZ

Dział Serwisu tworzy 12 serwisantów.
Do zadań Serwisu interLAN należy analiza potrzeb i problemów klienta, bieżący kontakt
z klientami i wsparcie – telefoniczne i zdalne oraz rozwiazywanie problemów z systemem.

Podział czasu pracy
35% kontakt z klientem
45% analiza zgłoszenia
20% testy

Wymagania

CZEGO WYMAGAMY

  • umiejętność obsługi klientów polsko- i francuskojęzycznych przez telefon/email
  • łatwość w nawiązywaniu relacji z klientami
  • ogólna wiedza z zakresu budowy i działania biznesowych systemów IT
  • biegła znajomość obsługi komputera
  • język polski (płynny), język francuski i język angielski (komunikatywne)

MILE WIDZIANE BĘDĄ DLA NAS

  • znajomość branży transportowo-logistycznej
  • doświadczenie w tworzeniu zapytań SQL ze wskazaniem na MSSQL
  • doświadczenie w pracy w dziale wsparcia IT
Benefity
  • atrakcyjny system premiowy
  • prywatna opieka medyczna
  • imprezy integracyjne
  • jesteśmy zwierzolubni

 

biuro@interlan.pl

SPECJALISTKA lub SPECJALISTA Mid IT SUPPORT z językiem francuskim