MIEJSCE PRACY: Poznań lub praca hybrydowa
WYNAGRODZENIE:
umowa o pracę 7000-9000 PLN brutto
lub B2B 8500-11000 PLN netto
OBOWIĄZKI
- kontakt z klientami – użytkownikami naszego oprogramowania
- dyżury na telefonicznej linii pomocy dla klientów
- analiza zgłoszeń serwisowych (email)
- analiza problemów klientów przy użyciu narzędzi do pracy zdalnej
- przekazywanie wstępnie rozpoznanych zgłoszeń do II i III linii wsparcia
- testy poprawek dostarczonych przez II i III linię wsparcia
- praca zespołowa w rozwoju oprogramowania
- rozwiązywanie problemów w granicach Twojej wiedzy i umiejętności
GDZIE DOŁĄCZYSZ
Dział Serwisu tworzy 12 serwisantów.
Do zadań Serwisu interLAN należy analiza potrzeb i problemów klienta, bieżący kontakt
z klientami i wsparcie – telefoniczne i zdalne oraz rozwiazywanie problemów z systemem.
Podział czasu pracy
35% kontakt z klientem
45% analiza zgłoszenia
20% testy
Wymagania
CZEGO WYMAGAMY
- umiejętność obsługi klientów polsko- i francuskojęzycznych przez telefon/email
- łatwość w nawiązywaniu relacji z klientami
- ogólna wiedza z zakresu budowy i działania biznesowych systemów IT
- biegła znajomość obsługi komputera
- język polski (płynny), język francuski i język angielski (komunikatywne)
MILE WIDZIANE BĘDĄ DLA NAS
- znajomość branży transportowo-logistycznej
- doświadczenie w tworzeniu zapytań SQL ze wskazaniem na MSSQL
- doświadczenie w pracy w dziale wsparcia IT
Benefity
- atrakcyjny system premiowy
- prywatna opieka medyczna
- imprezy integracyjne
- jesteśmy zwierzolubni
SPECJALISTKA lub SPECJALISTA Mid IT SUPPORT z językiem francuskim